torsdag 29 juni 2017

Midsommar samt har träffat brorsan Bosse :-)

På midsommarafton tog vi en sväng till Arboga och åt en lunch. Milton somnade vid mina fötter :-). Det går bra att ha med honom. Vi var även hos några vänner på midsommardagen under kvällen och han somnade även då efter ett tag i min famn :-).





Det funkar även bra med katten Smirre. De pussas kort när de ses och kan sen vara ganska nära varandra. Milton vill leka men det vill inte Smirre ännu.


När jag hade min andra hund Billy så följde alltid mina katter med på promenad och även Smirre. Nu gjorde Smirre det även när jag gick ut med Milton :-). Katten Smirre bor hos min kille i Torshälla.


Igår kom Miltons brorsa Bosse på besök. Matte Anna och lillmatte och lillhusse var också med. Det var så kul att se hundvalparna leka med varandra.


De busade och sprang runt hela tiden. Brottades, rullade runt, nafsade etc.







Nån liten minut tog de paus för att dricka sen så var de igång igen :-).



Här ser ni Bosse som dricker vatten och Milton tittar bort. Bosse är lite större än Milton.





Dom höll koll på varandra hela tiden och det var inte många minuter de var långt ifrån varandra :-).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar