måndag 29 maj 2017

Ute i sommarstugan och premiärdopp för matte

Idag åkte vi ut till sommarstugan i Sundänge. Det ligger ungefär mellan Köping och Arboga och jag har ca 2,5 mil dit. Milton fick sitta i sin bur och han kräktes 2 gånger men annars så gick resan bra.

Min stuga ligger vid Västlandasjön och det är ca 600 meter ner till sjön. Jag passade på när Milton var lite trött och testade att ha honom i cykelkorgen medans jag gick med cykeln. Det är lättare så än att bära honom när han inte orkar gå :-.





Väl nere på båtbryggan så var han väldigt nyfiken på vattnet :-). Men idag fick han inte bada utan jag tog första doppet för i år :-). Imorron ska vi gå till hundbadet som finns anordnat här vid sjön. Då får vi se om Milton törs doppa tassarna :-).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar