fredag 26 maj 2017

Äntligen så har han kommit hem - min Milton

Igår så åkte jag och min dotter Sara för att hämta Milton på Smörsoppens kennel i Motala. Det var vi samt en annan valpköpare som hämtade valpar samtidigt. Det var 5 valpar kvar i kullen och 2 var hämtade sedan tidigare. Kändes lite overkligt när vi sedan påbörjade färden hem :-). Resan på 2 timmar i bil gick bra. Milton kräktes 2 gånger men sov nästan hela tiden.

När vi väl kom hem så utforskade han nedervåningen på mitt radhus direkt :-). Han åt mat och gillade på en gång den hundbädd som jag sytt :-).

Mycket bus i trädgården blev det samt min yngste son Erik kom förbi och hälsade på Milton.

Jag bäddade med madrass på golvet i sovrummet och hade Miltons lilla hundkorg bredvid mej. Vi var uppe kl 03.30 och kissade ute. Gick in för tidigt så han bajsade på golvet :-). Några olyckor har det blivit men nu så kissar han varje gång jag tar ut honom. Det gäller att hålla koll hela tiden.

Tog lite bilder igår på denna underbara lilla varelse :-).













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar