tisdag 18 december 2018

Ny familjemedlem Mike

Det är över 1 år sen jag skrev något här på bloggen :-). Mina kattungar har blivit stora och i torsdags kom en ny familjemedlem. Det är Mike som är född 180809 och han kommer från Irland. Han omhändertogs tillsammans med sina 6 valpsyskon. Det var en bonde som inte ville ha dom. Mamman är blandning mellan dalmatiner och merle collie och pappan är troligtvis bordercollie. Det är genom den svenska föreningen  Hundar utan hem som jag köpt Mike.

Jag hämtade Mike på Arlanda. Han flög tillsammans med en av sina systrar. Det är en stor kille och han väger redan 12 kilo. Mötet med min andra hund Milton gick bra. Jag hade båda hundarna i bilen i varsin bur i bilfärden hem.

Här kommer lite bilder på alla mina djur :-).

Vi börjar med Milton född 170327 och är en welsh springer spaniel.




Smirre bondkatt född 050511




Maja bondkatt född 170602





Morris bondkatt och bror med Maja född 170602



Mike blandras född 180809



Lite bilder på nya kompisarna









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar