tisdag 21 februari 2017

Väntar och väntar :-)

I söndags var det 3 veckor sedan som tiken Lisen parades. Jag har ännu inte hört nått om det är några valpar i magen :-). Det känns så spännande och jag hoppas verkligen att parningen lyckades.

I helgen som var så var tiken Lisen på utställning i Norge. Jag kan ju inte det där med alla förkortningar men hon blev BT-2 m reservcacib.



Carina Arvidssons foto.



4780_hage
Bild från 4 dogs.








Jag funderar lite på om jag behöver köpa en valphage för att ha ute i trädgården. Tror att det kan vara bra i början. Har kikat på lite olika modeller. Har hittat en som är hopfällbar och här är en länk till hemsidan.















Hittade en rolig bild från november 2013 :-). Det är en bild på Smirre och min hundängel Billy. Det var alltid så här. Billy låg i sin korg och Smirre kom dit och ville gosa och ligga nära :-). Efter ett tag så la sig Billy utanför korgen :-).





Han var så fin min hundängel <3 <3.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar